Városlista
2025. április 10, csütörtök - Zsolt

Hírek

2013. Március 20. 16:57, szerda | Belföld
Forrás: MTI

Havazás - A mobilszolgáltatók jóváírást adnak a hóban rekedt ügyfeleiknek

Havazás - A mobilszolgáltatók jóváírást adnak a hóban rekedt ügyfeleiknek

A mobilszolgáltatók jóváírást adnak azon ügyfeleiknek, akik a múlt hétvégi szélsőséges időjárás miatt a hóban rekedtek és ezzel összefüggésben használták mobiltelefonjaikat.

A Vodafone a honlapján található online nyomtatványon várja az érintett ügyfelek jelentkezését, a telenorosok sms-ben jelezhetik szolgáltatójuk felé igényüket a jóváírásra. A harmadik nagy mobilszolgáltató, a T-Mobile az MTI érdeklődésére azt közölte szerdán, hogy még ezen a héten tájékoztatja előfizetőit a kompenzáció részleteiről.
A Vodafone átvállalja a hóban elakadt ügyfelei belföldi hívás és sms költségeit. A jóváírásra a 2013. március 14., csütörtök déli 12 óra és március 17., vasárnap déli 12 óra közti időszakban bajba jutott Vodafone-osoknak van lehetőségük.
Az érintett ügyfelek a Vodafone honlapján található online nyomtatványon (www.vodafone.hu/jovairas) tudják jelezni igényüket - részletezve az elakadás időpontját és helyszínét - legkésőbb 2013. március 24-én, vasárnap éjfélig.
A Vodafone - az adatok ellenőrzését követően - számlás ügyfelei esetén az összeget a következő telefonszámlából írja jóvá, míg feltöltőkártyás ügyfeleinél ennyivel tölti fel az egyenleget április 15-éig. Az érintett Vodafone ügyfelek a pontos összegről mindkét esetben sms-ben kapnak tájékoztatást.
A Telenor Magyarország Zrt. azt írta közleményében, hogy kedvezményt biztosít a március 14-én, 15-én és 16-án a rendkívüli időjárás miatt az utakon ragadt, elakadt családtagjaiért aggódó vagy bajbajutottakon segítő ügyfeleinek, továbbá azon előfizetőinek is, akik az áramkimaradások miatt akadozó mobilszolgáltatást tapasztaltak.
Az érintett telenoros ügyfeleknek a 1747-es számra kell elküldeniük a "hóvihar" szót tartalmazó ingyenes sms-t március 27-ig, a szolgáltató pedig április 3-án tájékoztatja őket a kedvezmény pontos módjáról. Az sms elküldésével az ügyfelek hozzájárulnak ahhoz, hogy a Telenor a cellainformációk és híváslisták alapján azonosítsa kérésük hátterét - teszik hozzá.

Ezek érdekelhetnek még

2025. Április 10. 09:13, csütörtök | Belföld

Magyar módszerrel a kiégés ellen

Téged milyen tényezők mozgatnak munkád során? Szeretnéd, ha a fizetésed mellett egyéb módokon is elismernének? Légy része egy magyar módszer kidolgozásának, és értékes nyereményeket is bezsebelhetsz!

2025. Április 10. 07:11, csütörtök | Belföld

Kitartóan veszik az államkötvényt a magyarok

ÁKK: töretlen a lakosság bizalma az állampapírok iránt.

2025. Április 10. 07:09, csütörtök | Belföld

Nagy István: továbbra sincs új kitörés, a kormányülésen is napirenden volt a védekezés

Továbbra sincs új kitörés, eredményes védekezés a ragadós száj- és körömfájás ellen - mondta Nagy István agrárminiszter a Facebookra szerdán feltöltött videóban.

2025. Április 10. 07:08, csütörtök | Belföld

Orbán Viktor megállapodott a telekommunikációs szolgáltatókkal

A nagy telekommunikációs szolgáltatók nem emelik áraikat jövő július 1-jéig, az a szolgáltató, amely az idén már emelt, visszaviszi árait a január 1-jei szintre